-

 





SafinaPro RD

RD

Obudowa i rotor z supersztywnego kompozytu grafitowego • 4 łożyska toczne (3 kulkowe + 1 rolkowe) • Przekładnie o wysokiej sprawności (brak wibracji, duża moc, niskie zużycie zazębień, wysoki komfort łowienia) • System napędu posuwu szpuli EOS • Opatentowany system wyważenia rotora – RES II • Szpula duraluminiowa typu V, krawędź pokryta azotkiem tytanu (TiN) • Zapasowa szpula grafitowa • Rurkowy kabłąk pokrywany azotkiem tytanu (TiN) z rolką zapobiegającą skręcaniu linki – EFR II • Antypoślizgowy uchwyt korbki • Multitarczowe sprzęgło hamulcowe, umieszczone z tyłu kołowrotka (szeroki zakres siły hamowania, brak zakleszczeń podczas startu) • Hydro Block – zabezpieczenie hamulca przed wodą.

SafinaPro 25 RD -

SafinaPro 30 RD -

SafinaPro 30M RD -

SafinaPro 35 RD -

SafinaPro 40 RD -



-Challenge

Challenge

Solidna grafitowa konstrukcja • 1 łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej • Mocna przekładnia • Grafitowa szpula główna • Grafitowa szpula zapasowa • Kabłąk z rolką zapobiegającą skręcaniu linki – EFR II • Opatentowany system wyważenia rotora – RES II • Dwie wersje: z przednim albo z tylnym sprzęgłem hamulcowym.

Challenge 20 FD -

Challenge 30 FD -

Challenge 40 FD -

Challenge 50 FD -


Challenge 20 RD -

Challenge 30 RD -

Challenge 40 RD -

Challenge 50 RD -


-Salina

Zastosowane w kołowrotku SALINA technologie i materiały uczyniły go praktycznie niezniszczalnym. Główna przekładnia wycinana z nierdzewnej stali i wszystkie pozostałe elementy metalowe zabezpieczone przed korozją. Uwaga: rozmiar 80 został skonstruowany specjalnie dla łowców wielkich sumów!

Salina

Aluminiowa obudowa przekładni (stop AlumaLite), rotor grafitowy • Bardzo mocna przekładnia o wysokim współczynniku sprawności, wykonana z mosiądzu Marine Grade • Profilowana, duralowa szpula o dużej pojemności • 5 łożysk tocznych nowej generacji, pełne zabezpieczenie przed solą morską (4 kulkowe + 1 rolkowe) • System napędu posuwu szpuli EOS • Opatentowany system wyważenia rotora – RES • Multitarczowe sprzęgło hamulcowe z tarczami ciernymi o dużej średnicy (szeroki zakres siły hamowania, brak zakleszczeń podczas startu), umieszczone w szpuli kołowrotka • Stalowa, odkuwana korbka o wielkiej mocy • Komfortowy uchwyt korbki • Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych (duże rolkowe łożysko oporowe).

Salina 30 FD -

Salina 40 FD -

Salina 55 FD -

Salina 65 FD -

Salina 80 FD -


-Solterra

 


-Convector DLX

Convector DLX

Hybrydowa rama nośna: stal + grafit • Wytaczana z aluminium, lekka szpula, w 100% zabezpieczona przed korozją • Superpłynny hamulec tarczowy, w którym wykorzystano powierzchnie cierne wykonane z materiału „Rulidium” • Stalowy wodzik pokryty powłoką z tytanu • Licznik głębokości (podaje długość wysuniętej linki) • 3 łożyska toczne (2 kulkowe + 1 rolkowe) • Stalowa korbka • Stalowa stopka • Wersja na lewą rękę.

Convector 20 DLX -

Convector 30 DLX -


-Magda Pro

Magda Pro

Konstrukcja grafitowa z ramą nośną wzmocnioną tytanem • 2 łożyska kulkowe nowej generacji (tzw. samosmarujące się) • Licznik głębokości (podaje długość wysuniętej linki) • Wygodna korbka i pokrętło • Duża pojemność szpuli • Pełna odporność na sól i korozję • Wersja na lewą rękę.

Magda Pro 20 DLX -

Magda Pro 30 DLX -


- Classic XP Pro DLX

Classic XP PRO DLX

Supermocna rama nośna z kompozytu grafitowo-tytanowego z elementami ze stali nierdzewnej • Duraluminiowa szpula • Wielotarczowy hamulec z podkładkami CARBONITE • Mosiężna przekładnia • Długa, stalowa korbka • Duży, ergonomiczny uchwyt • Hamulec odśrodkowy • 2 łożyska kulkowe, całkowicie zabezpieczone przed dostępem wody • Łożysko oporowe • Wersja na lewą rękę.

Classic XP Pro 30 DLX -


-Classic Pro XT

Classic Pro Xt

Supermocna rama nośna z kompozytu grafitowo-tytanowego z elementami ze stali nierdzewnej • Długa, stalowa korbka • Duży, ergonomiczny uchwyt • Hamulec odśrodkowy • 2 łożyska kulkowe, całkowicie zabezpieczone przed dostępem wody • Wersja na lewą rękę.

Classic Pro XT 302LX -


- Classic XT

Classic XT

Supermocna rama nośna z kompozytu grafitowo-tytanowego • Długa, stalowa korbka • Duży, ergonomiczny uchwyt • Hamulec odśrodkowy • Wersja na lewą rękę.

Classic XT 300LX -


-Komodo

Komodo

Aluminiowa obudowa typu Monoblock (stop AlumiLite), połączona z grafitowymi osłonami bocznymi, niska masa całkowita (184 g) • System szybkiej wymiany szpuli (Quick Release) • 11 japońskich łożysk tocznych (10 kulkowych + 1 rolkowe) nowej generacji ABEC-5 • Szpula ze stałą osią, wykonana z lekkiego i sztywnego lotniczego duralu (A6061-T6) – wytaczana,frezowana i nawiercana • Przekładnia wykonana ze specjalnej, trudnościeralnej odmiany stopu aluminium • Sprzęgło całkowicie odcinające oś obrotu szpuli • Dwa rodzaje hamulców: mechaniczny (multitarczowy moduł, którego podkładki są dociskane mikrometryczną nakrętką o drobnozwojowym gwincie) oraz ultraprecyzyjny hamulec bezwładnościowy • Superlekka korbka grafitowa • Wodzik wykonany ze stali, z tytanowym pierścieniem prowadzącym, dodatkowo napylonym azotkiem tytanu dla zwiększenia gładkości powierzchni • Uchwyt korbki wykonany z materiału antypoślizgowego.

Komodo 273 VLX -


-Calera

Calera

Grafitowa obudowa o wysokiej sztywności, niska masa całkowita • System szybkiej wymiany szpuli (Quick Release) • 5 łożysk tocznych (4 kulkowe + 1 rolkowe) nowej generacji HPB • Szpula ze stałą osią, wykonana z lekkiego i sztywnego lotniczego duralu – wytaczana, frezowana i nawiercana • Przekładnia wykonana ze specjalnej, trudnościeralnej odmiany stopu Marine Brass, co sprawia, że jest praktycznie niezniszczalna • Sprzęgło całkowicie odcinające oś obrotu szpuli - podczas wyrzutu oprócz szpuli nie obraca się żaden inny element • Dwa rodzaje hamulców: mechaniczny (multitarczowy moduł, którego podkładki są dociskane mikrometryczną nakrętką o drobnozwojowym gwincie) oraz ultraprecyzyjny hamulec bezwładnościowy • Wodzik wykonany ze stali, z t ytanowym pierścieniem prowadzącym • Uchwyt korbki wykonany z materiału antypoślizgowego.

Calera 266LX -


-Citrix

Citrix

Aluminiowa obudowa typu Monoblock (stop AlumaLite), połączona z grafitowymi osłonami bocznymi, niska masa całkowita • System szybkiej wymiany szpuli (Quick Release) • 8 łożysk tocznych (7 kulkowych + 1 rolkowe) nowej generacji HPB • Szpula ze stałą osią, wykonana z lekkiego i sztywnego lotniczego duralu – wytaczana, frezowana i nawiercana • Przekładnia wykonana ze specjalnej, trudnościeralnej odmiany stopu Marine Brass, co sprawia, że jest praktycznie niezniszczalna • przęgło całkowicie odcinające oś obrotu szpuli - podczas wyrzutu oprócz szpuli nie obraca się żaden inny element • Dwa rodzaje hamulców: mechaniczny (multitarczowy moduł, którego podkładki są dociskane mikrometryczną nakrętką o drobnozwojowym gwincie) oraz ultraprecyzyjny hamulec bezwładnościowy • Wodzik wykonany ze stali, z tytanowym pierścieniem prowadzącym, dodatkowo napylonym azotkiem tytanu dla zwiększenia gładkości powierzchni. • Uchwyt korbki wykonany z materiału antypoślizgowego.

Citrix 273LX -


-Tormenta

Tormenta

Grafitowa obudowa o wysokiej sztywności, niska masa całkowita • System szybkiej wymiany szpuli (Quick Release) • 3 łożysk tocznych (2 kulkowe + 1 rolkowe) nowej generacji HPB • Szpula ze stałą osią, wykonana z lekkiego i sztywnego lotniczego duralu – wytaczana, frezowana i nawiercana • Przekładnia wykonana ze specjalnej, trudnościeralnej odmiany stopu Marine Brass, co sprawia, że jest praktycznie niezniszczalna • Sprzęgło całkowicie odcinające oś obrotu szpuli - podczas wyrzutu oprócz szpuli nie obraca się żaden inny element • Dwa rodzaje hamulców: mechaniczny (multitarczowy moduł, którego podkładki są dociskane mikrometryczną nakrętką o drobnozwojowym gwincie) oraz ultraprecyzyjny hamulec bezwładnościowy • Wodzik wykonany ze stali, z tytanowym pierścieniem prowadzącym • Uchwyt korbki wykonany z materiału antypoślizgowego.

Tormenta 266LX -


-Axeon V2

Axeon V2

Ślimakowy system napędu posuwu szpuli • 5 łożysk tocznych (4 kulkowe + 1 rolkowe) • Opatentowany system wyważenia rotora – RES II • Aluminiowa szpula klasy "Super Long Cast" odporna na korozję morską • Kabłąk pokrywany azotkiem tytanu (TiN) z rolką zapobiegającą skręcaniu linki – EFR II • Bardzo mocna przekładnia o wysokim współczynniku sprawności, wykonana z mosiądzu Marine Grade • Aluminiowa, długa korbka typu "High Power" • Multitarczowe sprzęgło hamulcowe z grafitowymi tarczami ciernymi DFD o dużej średnicy (szeroki zakres siły hamowania, brak zakleszczeń podczas startu), umieszczone w szpuli kołowrotka • Hydro Block – zabezpieczenie hamulca przed wodą • Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych • Grafitowa szpula zapasowa.

Axeon V2 60 -


-Distance DTS

Distance DTS

Ślimakowy system napędu posuwu szpuli • 3 łożyska toczne (2 kulkowe + 1 rolkowe) • Opatentowany system wyważenia rotora – RES II • Grafitowa szpula klasy „Super Long Cast” • Kabłąk z rolką zapobiegającą skręcaniu linki – EFR II • Mocna przekładnia o wysokim współczynniku sprawności • Aluminiowa, długa korbka typu „High Power” • Multitarczowe sprzęgło hamulcowe z tarczami ciernymi o dużej średnicy (szeroki zakres siły hamowania, brak zakleszczeń podczas startu), umieszczone w szpuli kołowrotka • Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych • Grafitowa szpula zapasowa.

Distance DTS60 -


-Power Liner Long Cast Baitfeeder

Supernowoczesne kołowrotki do surfcastingu i na karpie. Długa szpula klasy "Super Long Cast", potężny, nieodkształcalny korpus, komfortowa korbka z dużym i dopasowanym uchwytem. Łożyska kulkowe nowej generacji zapewniają płynność działania pod największym obciążeniem.

Power Liner

Obudowa i rotor z grafitu • 8 łożysk tocznych (7 kulkowych + 1 rolkowe) • Aluminiowa szpula klasy "Super Long Cast" odporna na korozję morską, z krawędzią spływu żyłki pokrytą azotkiem tytanu (TiN) • Bardzo mocna przekładnia o wysokim współczynniku sprawności, wykonana z mosiądzu Marine Grade • System napędu EOS • Opatentowany system wyważenia rotora – RES • Multitarczowe sprzęgło hamulcowe z tarczami ciernymi o dużej średnicy (szeroki zakres siły hamowania, brak zakleszczeń podczas startu), umieszczone w szpuli kołowrotka • Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych • Grafitowa szpula zapasowa • długa, składana korbka typu "High Power".

Power Liner 60 -

Power Liner 65 -


-Trio Baitfeeder

Trio Baitfeeder

Obudowa i rotor z kompozytu grafitowego o podwyższonej sztywności • Stopka i ramię rotora ze stopu AlumaLite • Szpula z lotniczego duralu łączonego z wysokoprzetworzonym grafitem • Szpula zapasowa identyczna ze szpulą główną • 10 łożysk tocznych • Łożyska kulkowe klasy HPB • Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych (jednokierunkowe łożysko rolkowe) • System napędu posuwu szpuli EOS – gwarancja idealnego nawijania linki • Odkuwana, aluminiowa korbka • Najnowocześniejszy układ sprzęgła hamulcowego – DFD • Wielotarczowa konstrukcja hamulca przedniego z podkładkami filcowymi Made in Japan • Wycinane na obrabiarkach CNC mosiężne części przekładni • CRC: Corrosion Resistant Coating dla wszystkich metalowych elementów wewnętrznych • HDGII: przekładnia HDG drugiej generacji, całkowicie odporna na korozję • Hamulec wodoszczelny Hydro Block • Wzmocniony, aluminiowy kabłąk • Wyważenie rotora RESII.

Trio Baitfeeder 30 -

Trio Baitfeeder 40 -

Trio Baitfeeder 55 -

Trio Baitfeeder 65 -


-Salina Baitfeeder

Salina Baitfeeder

System napędu posuwu szpuli EOS • Aluminiowa obudowa i rotor (stop AlumaLite) • 5 łożysk tocznych (4 kulkowe + 1 rolkowe) • Łożyska kulkowe klasy HPB • Przekładnia typu HDG – High Density Gearing • Duraluminiowa szpula główna • Długa, składana korbka typu "High Power" • Opatentowany system wyważenia rotora – RES • Rolka prowadząca pokryta azotkiem tytanu (TiN) • Sprzęgło wolnego biegu szpuli z regulowanym mikrohamulcem • Multitarczowe sprzęgło hamulcowe z tarczami ciernymi o dużej średnicy • Hamulec w pełni zabezpieczony przed dostępem wody – Hydro Block • Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych • Najnowocześniejszy układ sprzęgła hamulcowego – DFD.

Salina Baitfeeder 40 -

Salina Baitfeeder 65 -

Salina Baitfeeder 80


-Tactic Baitfeeder

Tactic Baitfeeder

System napędu posuwu szpuli PEG • Grafitowa obudowa i rotor • Aluminiowa szpula główna • Zapasowa szpula z grafitu • 5 łożysk tocznych (4 kulkowe + 1 rolkowe) • Rurkowy kabłąk pokrywany azotkiem tytanu (TiN) z rolką zapobiegającą skręcaniu linki – EFR II • Opatentowany system wyważenia rotora – RES II • Sprzęgło wolnego biegu szpuli z regulowanym mikrohamulcem • Wodoszczelny hamulec Hydro Block • Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych.

Tactic Baitfeeder 20 -

Tactic Baitfeeder 30 -

Tactic Baitfeeder 40 -

Tactic Baitfeeder 45 -

Tactic Baitfeeder 55 -

Tactic Baitfeeder 65 -


- Carbonite II Baitfeeder

Carbonite II Baitfeeder

Obudowa i rotor z supersztywnego kompozytu grafitowego • 3 łożyska toczne (2 kulkowe + 1 rolkowe) • Przekładnie o wysokiej sprawności (brak wibracji, duża moc, niskie zużycie zazębień, wysoki komfort łowienia) • System napędu posuwu szpuli PEG • Opatentowany system wyważenia rotora – RES II • Korbka z podwójnym uchwytem • Szpula duraluminiowa typu V, krawędź pokryta azotkiem tytanu (TiN) • Zapasowa szpula grafitowa • Rurkowy kabłąk pokrywany azotkiem tytanu (TiN) z rolką zapobiegającą skręcaniu linki – EFR II • Antypoślizgowy uchwyt korbki • Multitarczowe sprzęgło hamulcowe, umieszczone z tyłu kołowrotka (szeroki zakres siły hamowania, brak zakleszczeń podczas startu).

Carbonite II Baitfeeder 40 -

Carbonite II Baitfeeder 55 -


-Lexsan Pro Baitfeeder

Lexsan Pro

System napędu posuwu szpuli EOS • Grafitowa obudowa i rotor • Aluminiowa szpula główna • Zapasowa szpula z grafitu • 3 łożyska toczne (2 kulkowe + 1 rolkowe) • Opatentowany system wyważenia rotora – RES • Sprzęgło wolnego biegu szpuli z regulowanym mikrohamulcem • Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych.

Lexsan Pro 30 -

Lexsan Pro 40 -

Lexsan Pro 45 -

Lexsan Pro 55 -


-Travertine Baitfeeder

Travertine Baitfeeder

System napędu posuwu szpuli EOS • Grafitowa obudowa i rotor • Aluminiowa szpula główna • Zapasowa szpula z grafitu • 5 łożysk tocznych (4 kulkowe + 1 rolkowe) • Opatentowany system wyważenia rotora – RES • Sprzęgło wolnego biegu szpuli z regulowanym mikrohamulcem • Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych.

Travertine Baitfeeder 30 -

Travertine Baitfeeder 40 -

Travertine Baitfeeder 45 -

Travertine Baitfeeder 55 -


-Silvara Pro Baitfeeder

Silvara Pro

System napędu posuwu szpuli EOS • Grafitowa obudowa i rotor • Grafitowa szpula • 1 łożysko kulkowe • Opatentowany system wyważenia rotora – RES • Sprzęgło wolnego biegu szpuli z regulowanym mikrohamulcem.

Silvara Pro 20 -

Silvara Pro 30 -

Silvara Pro 40 -

Silvara Pro 45 -

Silvara Pro 55


-Compressa

Compressa FD

Seria bardzo mocnych, praktycznie niezniszczalnych kołowrotków ogólnego przeznaczenia (spinning, grunt), bardzo chwalona przez wędkarzy łowiących metodą gruntową z koszyczkiem zanętowym (picker i feeder). Bardzo nowoczesna stylistyka, dobra cena i słynna niezawodność.

Compressa RD

Nowa, solidna grafitowa konstrukcja, połączona z duraluminiową szpulą główną • 3 łożyska kulkowe ze stali nierdzewnej • Mocna przekładnia • Aluminiowa szpula główna • Grafitowa szpula zapasowa • Dwie wersje: z przednim albo z tylnym sprzęgłem hamulcowym.

Compressa 20 FD -

Compressa 30 FD -

Compressa 20 RD -

Compressa 30 RD -


-Booster RD

Booster RD

Seria niezawodnych kołowrotków ogólnego przeznaczenia, zarówno dla spinningistów, jak i wędkarzy łowiących metodami gruntowymi. Bardzo nowoczesna stylistyka kołowrotka.

Grafitowy korpus i rotor • 1 łożysko kulkowe • Opatentowany system wyważenia rotora – RES II • Grafitowa szpula • Przekładnia o wysokiej sprawności • Dwie wersje: z przednim albo z tylnym sprzęgłem hamulcowym.

Booster 20 RD -


-Trinity

Trinity FD

Solidna grafitowa konstrukcja • 3 łożyska kulkowe ze stali nierdzewnej • Mocna przekładnia • Grafitowa szpula główna • Grafitowa szpula zapasowa • Dwie wersje: z przednim albo z tylnym sprzęgłem hamulcowym.

Trinity RD

Trinity 20 FD -

Trinity 30 FD -

Trinity 40 FD -


Trinity 20 RD -

Trinity 30 RD -

Trinity 40 RD -


-Boundary

Boundary FD

Solidna grafitowa konstrukcja • 1 łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej • Mocna przekładnia • Grafitowa szpula główna • Grafitowa szpula zapasowa • Dwie wersje: z przednim albo z tylnym sprzęgłem hamulcowym.

Boundary RD

Boundary 20 FD -

Boundary 30 FD -

 

 

Boundary 20 RD -

Boundary 30 RD -

Boundary 40 RD -


-Sting Ray

Sting Ray

Solidna grafitowa konstrukcja • 3 łożyska kulkowe ze stali nierdzewnej • Mocna przekładnia • Grafitowa szpula główna i zapasowa.

StingRay 20 RD -

StingRay 30 RD -

StingRay 30Match RD -

StingRay 40 -


-SLV

SLV

Pierwszy kołowrotek muchowy wykonany z superlekkiego stopu AlumaLite.

Szpula i obudowa ze stopu AlumaLite • Konstrukcja typu „Large Arbour” (wysoka prędkość nawijania linki) • Jednokierunkowe łożysko rolkowe (prosta zamiana kierunku pracy) • Płynnie działający hamulec tarczowy zbudowany na bazie elementów ze stali nierdzewnej oraz podkładek korkowych • Oś główna ze stali nierdzewnej • System szybkiego zdejmowania szpuli.

SLV 4/5 -

SLV 5/6 -


-Airframe

Airframe

Bardzo atrakcyjne kołowrotki muchowe nowej generacji. Znakomity stosunek jakości do ceny.

Konstrukcja typu „Large Arbour” • Wykonane ze sztywnego grafitu wzmacnianego tytanem • Jednokierunkowe łożysko rolkowe • Hamulec tarczowy o dużej średnicy: stalowe tarcze dociskające podkładki teflonowe • Oś główna ze stali nierdzewnej • Bardzo mała masa, 100% odporność na korozję.

Airframe 4/6 - 89zł



 


Sklep Wędkarski Nowy Sącz,
Zbigniew Grzybowski